Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] dołożenie napędu 4x4 do 2.0 TDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] dołożenie napędu 4x4 do 2.0 TDI

    Zamieszczone przez GRUBEER
    jestem jedną z tych osób które uważają QD za zbędny :twisted:
    Też jestem tego zdania.
    Używam glinki od Deco, razem z wodą - robi robotę. Jestem bardzo zadowolona.

  • #2
    [O2] dołożenie napędu 4x4 do 2.0 TDI

    Tak sobię patrzę i myślę co byłoby potrzebne...

    na allegro znalazłem całe tylne zawieszenie:



    Link


    wał napędowy



    Link

    zbiornik paliwa...

    co jeszcze byłoby potrzebne? jakie problemy mogłyby wystąpić przy zmianie?

    skrzynię biegów też trzeba wymienić?
    1.8T AGU L&K

    2.0TDI BKD ELEGANCE

    TOYOTA LAND CRUISER J95

    Komentarz


    • #3
      myślę że skrzynię na pewno, nie wiem co z miejscem na wał :?:

      Komentarz


      • #4
        abstinent, miejsce na wał jest :wink:



        1.8T AGU L&K

        2.0TDI BKD ELEGANCE

        TOYOTA LAND CRUISER J95

        Komentarz


        • #5
          Maru 123, alez masz pomysły.....
          Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

          Komentarz


          • #6
            piotrek_os, 8) na razie badam temat :szeroki_usmiech
            1.8T AGU L&K

            2.0TDI BKD ELEGANCE

            TOYOTA LAND CRUISER J95

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Maru 123
              piotrek_os, 8) na razie badam temat :szeroki_usmiech
              ale u Ciebie od badania do realizacji....to mogą być godziny..... :szeroki_usmiech
              Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

              Komentarz


              • #8
                piotrek_os, :P

                dobra a co ze sterownikami/modułami? na pewno jakieś trzeba dorzucić :roll:
                1.8T AGU L&K

                2.0TDI BKD ELEGANCE

                TOYOTA LAND CRUISER J95

                Komentarz


                • #9
                  pisze się na tego moda :lol:

                  Komentarz


                  • #10
                    a Haldex :?:

                    Komentarz


                    • #11
                      tu znalazłem jakiś kontroler Ostrzeżenie o przekierowaniu
                      1.8T AGU L&K

                      2.0TDI BKD ELEGANCE

                      TOYOTA LAND CRUISER J95

                      Komentarz


                      • #12
                        mokre sprzęgło wielopłytkowe, pompa, układ hydrauliczny, zawór regulacyjny

                        Komentarz


                        • #13
                          uhm ja bym robił tak

                          - doprowadzić to co masz do stanu serii
                          - sprzedać
                          - kupić Scouta
                          - zapodać zderzaki + zawias od RS'a + przełożyć resztę z twojego wnętrza typu skory, navi itp

                          Komentarz


                          • #14
                            ja kiedyś pytałem o dołożenie 4x4... na racingforum napisali, że raczej miejsca montażu tylnego zawieszenia nie pasuję, więc albo trzeba by zrobić nowe, albo przespawać część podłogi... tutaj wstawiłem taki temat, ale skończyło się na tym, że (z czym się zgodzę)

                            kupić 2.0 tdi bkd z napędem na 4 koła i wtedy modzić go w stronę podniesienia mocy, wymiany hamulców na większe, body kit itp. itd.......
                            Działania w drugą stronę będą związane z ogromnymi kosztami.

                            Komentarz


                            • #15
                              OctaviaRS TDi, ale ty masz liftbacka które w 4x4 nie wychodziły, kombi to co innego bo nie wydaje mi się żeby robili 2 różne budy

                              Komentarz


                              • #16
                                będą drifty

                                [ Dodano: Nie 16 Maj, 10 16:59 ]
                                http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                                była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
                                2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
                                JEST
                                megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
                                octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
                                octavia 2 2.0TDI BKD

                                Komentarz


                                • #17
                                  Mr0czny, nie wiedziałem :P myślałem, że w liftbacku też był..
                                  Maru 123, ja zawsze myślałem o spięciu haldexa na stałe do prędkości 50 - 60 km/h, ale na jakiś włącznik - bez sensu jest korzystanie z tego podczas jazdy po mieście
                                  Takie spięcie pozwala to na lepsze odpychanie się w zimie, lepszą trakcje na mokrym przy ruszaniu... a przy sprincie ze świateł powyżej 60km/h nie mam problemów z buksowaniem kół (mówię o suchej nawierzchni) - przynajmniej tak było u mnie w serii :P teraz podniósłbym zakres prędkości do 70 km/h 8)

                                  lepiej kupić samochód który już to ma :twisted:

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    OctaviaRS TDi, problem w tym że ja nie chcę sprzedawać swojego samochodu a chciałbym mieć 4x4 :roll: no ale widzę ze to jest naprawdę nieopłacalne :roll:
                                    1.8T AGU L&K

                                    2.0TDI BKD ELEGANCE

                                    TOYOTA LAND CRUISER J95

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Maru 123, rozumiem Cię, bo sam nie chciałbym zamienić swojej małej

                                      Temat ten był poruszany na SCP. Też chodziło o dołożenie napędu do BKD. Skończyło się na tym, że koszta były by większe niż 10 tys. Do takiej operacji warto znaleźć dawcę czyli auto po konkretnym dachowaniu, ale z częściami zawieszenia i napędu, które nadają się do przełożenia. Do tego warto znaleźć kogoś kto to poskłada...

                                      Poza tym pojawiły się glosy, ze podłoga w 1Z kombi i 4x4 nie jest taka sama - chodziło o numerki w etce... Odsyłam na forum SCP

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Skrzynia, sterownik, inny uklad wydechowy, lapy, podpory no i troche zabawy :diabelski_usmiech
                                        Spritmonitor.de

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Moment z tego co widziałem na YouTube komuś wyszło zrobienie OII RS 4x4. Trzeba by było napisać do autora filmu. Ja też nad tym myślałem już rok temu ale przy tym sprzęcie który mam czyli przy 105KM nie widzę opłacalności tego projektu. Aczkolwiek ja nie myślałem nad napędem z OII 4x4 ale o napędzie z Golfa R32. Zależy kto co woli. Maru 123 jeżeli chcesz jeździć w teren (czego przy twoim body-kicie i zawiasie nie polecam) to rozbieraj OII 4x4. Ale jeżeli chcesz SPORTU to bierz się za R32. To moja rada 8)

                                          [ Dodano: Sro 19 Maj, 10 12:56 ]
                                          A tak szczerze chociaż jestem olbrzymim miłośnikiem marki Skoda i nie wyobrażam sobie innej fury. To jednak jak już masz takie zapędy to kup sobie coś ze stajni Subaru. A napęd 4x4 będziesz miał na pewno lepszy.

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez aLBATROS
                                            Moment z tego co widziałem na YouTube komuś wyszło zrobienie OII RS 4x4.
                                            A skąd wiesz że to nie było BKD czy nawet BXE 4x4 z bodykitem RS?

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Bo nie brzmiał jak diesel. Zresztą to nie ważne, ważne że miał 4x4 bo to widać na filmiku.

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Maicroft, i do tego inny zbiornik paliwa
                                                przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                                wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  czyli technicznie jest to do zrobienia ale zupełnie nie opłacalne. na szybko licząc:

                                                  skrzynia 2000-3000zł
                                                  tylny "most"- 2000zł
                                                  wał-600zł
                                                  zbiornik paliwa-500zł
                                                  moduły, sterowniki itd xxx zł
                                                  robocizna ok 2000zł

                                                  za taką kasę można kupić auto o 2 może nawet 3 lata młodsze z fabrycznym 4x4 :roll:
                                                  1.8T AGU L&K

                                                  2.0TDI BKD ELEGANCE

                                                  TOYOTA LAND CRUISER J95

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X